کد: 1287-345277      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند   تعداد بازدید : 3465

دکتر اکبری جور در آستانه جشن روز بین‌الملل/ دانشگاه الگوی بین‌المللی سازی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شده است

دکتر اکبری جور معاون بین‌الملل دانشکده داروسازی گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران هم اکنون الگوی بین‌المللی سازی در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است و فرصتی برای پیشرفت آن‌ها به وجود می‌آورد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل دانشگاه، وی در آستانه جشن روز بین‌الملل دانشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: در طول چند سال اخیر در عرصه بین‌المللی سازی دانشگاه اقداماتی صورت گرفته که بیش از گذشته موجب شکل‌گیری زیر ساختهای لازم شده است.

دکتر اکبری جور ادامه داد: تا پیش از این، دانشگاه با مفهوم بین‌المللی سازی بیگانه بود اما به مرور با افزایش تعداد دانشجویان خارجی، معرفی دانشگاه در سایتهای معتبر بین‌المللی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مسیر بین‌المللی سازی هموار شد.

وی عملکرد دانشکده داروسازی را در جذب دانشجویان خارجی و معرفی دانشگاه در عرصه‌های جهانی قابل ‌قبول دانست و گفت: دانشکده داروسازی تاکنون 24 دانشجوی بین‌المللی جذب کرده است ضمن اینکه با برگزاری و مشارکت در کنگره‌ها و برنامه‌های مشترک بین‌المللی بستر مناسبی برای اعتلای هیأت‌علمی و دانشجویان دانشکده فراهم آورده است.

معاون بین‌الملل دانشکده داروسازی تصریح کرد: حضور دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه عرصه مناسبی برای تطبیق دانشجویان ایرانی با استانداردهای بین‌المللی فراهم خواهد کرد و زمینه‌ساز افزایش اعتماد آن‌ها به وضعیت علمی و پژوهشی دانشگاه می شود.

دکتر اکبری جور دلیل اصلی گرایش دانشجویان بین‌المللی به تحصیل در دانشکده داروسازی دانشگاه را جایگاه قابل‌قبول این دانشکده به لحاظ علمی عنوان کرد و بیان داشت: دانشجویان بین‌المللی با حضور در ایران ضمن آشنایی با دستاوردهای مختلف کشور، شاهد تفاوت جایگاه داروسازی ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه خواهند بود.

وی در ادامه برنامه روز بین‌الملل دانشگاه را عرصه‌ای برای نمایش توانمندی‌های بین‌المللی سازی دانشگاه  معرفی کرد و گفت: وقتی فعالیت‌های بین‌المللی سازی پراکنده انجام شود چندان به چشم نمی‌آید اما تجمیع آن‌ها در روز بین‌الملل دانشگاه به خوبی نشان‌دهنده پیشرفت دانشگاه خواهد بود.

معاون بین‌الملل دانشکده داروسازی یادآور شد: این اقدام باعث دلگرمی دانشجویان خارجی می‌شود و احساس مسئولیت بیشتری در آن‌ها به وجود می آورد.

 

 

 

خبرنگار:مهناز وحیدی

عکاس: جمشید ربیعی و حسین اکبریان
درج در سایت: پریسا افراشته

 

 

 

 


آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close