کد: 1287-345417      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند   تعداد بازدید : 2184

دكتر چراغي برگزاري جشن روز بين الملل دانشگاه را موجب افزايش انگيزه دانشجويان خارجي دانست

دكتر چراغي، رئيس دانشكده پرستاري و مامايي بين‌المللي سازي را ديد و بصيرت جهاني شدن توصيف و جشن روز بين‌الملل دانشگاه را موجب ترغيب و افزايش انگيزه دانشجويان خارجي بيان كرد.

به گزارش روابط عمومي معاونت بين‌الملل، وي با حضور در جشن روز بين‌الملل از فعاليت‌هاي صورت گرفته در حوزه بين‌المللي سازي تقدير كرد و افزود: اين اقدامات مثبت و موثر حاصل سياستگذاري هاي صحيح در اين مسير است.
وي ادامه داد: استقرار معاونت‌هاي بين‌الملل در دانشكده‌ها هرچند هم اكنون با مشكلاتي چون كمبود اعتبارات روبرو هستند، زمينه‌ساز انسجام فعاليت‌هاي بين‌المللي شد.
دكتر چراغي دانشكده پرستاري و مامايي را يكي از دانشكده‌هاي پيشرو در انجام فعاليت‌هاي بين‌المللي معرفي كرد و گفت: طي سال‌هاي اخير اين دانشكده در جذب دانشجويان خارجي، برگزاري كارگاه‌هاي بين‌المللي و دوره‌هاي كوتاه مدت و بلندمدت آموزشي موفقيت‌هايي را به دست آورده است.
رئيس دانشكده پرستاري و مامايي با بيان اينكه دانشگاه علوم پزشكي تهران در ابتداي مسير بين‌المللي سازي قرار دارد، اظهار داشت: براي پيشرفت بيشتر بايد افزايش رشته مقطع‌هاي پذيرنده دانشجويان خارجي، افزايش تسلط اساتيد به زبان‌هاي بين‌المللي، عملياتي شدن تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهاي بين‌المللي در دستور كار قرار گيرد.
وي در پايان افزود: جهان به سمتي حركت مي‌كند كه تعاملات بين‌المللي دانشگاهي در ارتباط كشورها موثر واقع مي‌شود بنابراين دانشگاه نيز بايد فرصت ايجاد شده در روز بين‌الملل را مغتنم بشمرد.

 

 

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی

عکاس: جمشید ربیعی و حسین اکبریان
درج در سایت: مهشاد فیروزپور

 

 

 

 

آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

 

نظر شما :
captcha
Close