کد: 1287-345278      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند   تعداد بازدید : 2657

معاون بین‌الملل دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی در آستانه جشن روز بین‌الملل/ دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه برای دانشجویان بین‌الملل جذابیت دارد

معاون بین‌الملل دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی، دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جایگاه آن در سیستم های رتبه‌بندی جهانی را علل اصلی گرایش دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در این دانشگاه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل ، دکتر لطفی بخشایش در آستانه جشن روز بین‌الملل دانشگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: فعالیت‌های بین‌المللی چند سال اخیر دانشگاه موجب افزایش اعتماد دانشجویان بین‌المللی جهت تحصیل در کشورمان شده است.

وی تصریح کرد: همچنین این اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تهران را نسبت به سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در عرصه بین‌المللی پیشتاز کرده است.

دکتر لطفی بخشایش با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های بین‌المللی در دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی بیان داشت: هم اکنون دانشجویان بین‌المللی در دو گروه نانوتکنولوژی و بایوتکنولوژی مشغول به تحصیل هستند. ضمن اینکه ترجمه کوریکولوم های آموزشی در وب‌سایت دانشکده و معاونت بین‌الملل قابل‌دسترس است.

معاون بین‌الملل دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی ادامه داد: در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت‌ها بر ایجاد وب‌سایت انگلیسی دانشکده است که امیدواریم در اوایل سال جدید رونمایی شود.

وی به تأثیر حضور دانشجویان بین‌المللی در دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: در سطح دانشکده، جذب دانشجویان خارجی باعث شده دانشجویان ایرانی نگرش و رفتارشان نسبت به دانشجویان بین‌المللی تغییر پیدا کند و در حال حاضر به شدت علاقمند به ارتباطات علمی با این دانشجویان هستند.

دکتر لطفی بخشایش لازمه تعامل بیشتر با دانشجویان بین‌المللی را فرهنگ‌سازی مناسب حتی در سطح اساتید و کارشناسان دانشکده‌ها دانست و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که حضور این دانشجویان اندیشه تحصیل دانشجویان ایرانی در خارج از کشور را نیز گسترش دهد.

معاون بین‌الملل دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی اضافه کرد: در این راستا هدف اصلی حفظ ارتباطات علمی و پژوهشی با خارج از مرزهای کشور است چنانکه دانشجویان بین‌المللی فعلی، مبلغان دانشگاه در آینده خواهند بود.

وی ادامه توسعه روند جذب دانشجویان بین‌المللی را نیازمند همکاری و همراهی تمامی بدنه دانشگاه عنوان کرد .

دکتر لطفی بخشایش در خصوص برگزاری جشن روز بین‌الملل دانشگاه نیز گفت: این مراسم  فرصتی برای تعامل دانشجویان و اساتید است و به طبع توجه دانشگاه به فرهنگ کشورهای مختلف برای دانشجویان این کشورها موجب دلگرمی خواهد بود.

 

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی

عکاس: جمشید ربیعی و حسین اکبریان
درج در سایت: پریسا افراشته

 

 

 

 


 

آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close