کد: 1287-345283      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند   تعداد بازدید : 2775

معاون بین الملل دانشکده توانبخشی/ جشن روز بین‌الملل تریبون تبلیغات بین‌المللی دانشگاه است

دکتر شادمهر، معاون بین‌الملل دانشکده توانبخشی جشن روز بین‌الملل را به مثابه تریبون تبلیغات بین‌المللی دانشگاه توصیف کرد که باید حداکثر استفاده از آن بشود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل دانشگاه، وی در آستانه این مراسم ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از رئوس برنامه‌های دانشگاه بین‌المللی سازی است که طراحی فعالیت‌های مختلف به انضمام حرکت در مسیر جذب دانشجویان بین‌المللی موجب شد بیش از گذشته در سطح منطقه و جهان شناخته شویم.   

دکتر شادمهر با اشاره به فعالیت‌های بین‌المللی در دانشکده توانبخشی طی دو سال اخیر اظهار داشت: دانشکده توانبخشی در ابتدای راه تنها دو دانشجوی خارجی داشت اما امروز شاهد پذیرش 26 دانشجو از کشورهای مختلف هستیم.

وی همچنین از ابراز تمایل 18 استاد بنام جهانی در عرصه توانبخشی جهت همکاری به عنوان استاد مدعو با این دانشکده خبر داد و افزود: این در حالی است که تعدادی از اساتید دانشکده به عنوان استاد مدعو با دانشگاه‌های مختلف خارجی همکاری می‌کنند.

دکتر شادمهر با بیان اینکه امکانات دانشکده توانبخشی به نسبت کشورهایی که دانشجویان آن‌ها در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند، قابل توجه است، گفت: به نظر می‌رسد با امکانات و شرایط فراهم ‌شده مزیت اصلی فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه، شامل  دانشجویان خارجی می‌شود.

معاون بین‌الملل دانشکده توانبخشی تدریس به زبان انگلیسی را که با ورود دانشگاه به عرصه بین‌المللی محقق شده است بسیار اثربخش در ارتباطات فرهنگی و علمی با کشورهای مختلف دانست.

وی یک وجه از آموزش بین‌المللی را روابط انسانی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: هرچه در این بعد بیشتر فعالیت کنیم مطمئناً در جذب دانشجو موفق تر خواهیم بود.

دکتر شادمهر جشن روز بین‌الملل دانشگاه را زمینه‌ساز ایجاد احساس هویت و نشاط در میان دانشجویان بین‌الملل عنوان کرد.

معاون بین‌الملل دانشکده توانبخشی تأکید کرد: حضور سفرا و نمایندگان خارجی در تبلیغ  و معرفی دانشگاه موثر است.

 

 

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی

عکاس: جمشید ربیعی و حسین اکبریان
درج در سایت: پریسا افراشته

 

 

 

 


 

آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

 

نظر شما :
captcha
Close