کد: 1287-345285      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ پنج شنبه ۷ اسفند   تعداد بازدید : 3368

دکتر تکیان جشن روز بین الملل را گامی موثر در بازاریابی بین المللی دانشگاه دانست

معاون بین‌الملل دانشکده بهداشت برگزاری جشن روز بین‌الملل دانشگاه را گامی موثر در بازاریابی بین‌المللی دانشگاه دانست و حرکت دانشگاه در جهت اعتلای رتبه‌بندی‌های جهانی را هوشمندانه توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بین‌الملل دانشگاه، دکتر تکیان در آستانه جشن روز بین‌الملل دانشگاه افزود: به نظر می‌رسد دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به سایر دانشگاه‌های حاضر در منطقه مدیترانه شرقی اقدامات مناسبی را در حوزه بین‌المللی سازی انجام داده اما تا رسیدن به نقطه ایده آل مسیر طولانی را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: در دانشکده بهداشت نیز گام‌های نخست در راستای بین‌المللی سازی با جذب دانشجو از 23 کشور جهان، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت متنوع، تلاش در جهت تطبیق و متناسب‌سازی برنامه‌های آموزشی دانشجویان خارجی برداشته شده است.

معاون بین‌الملل دانشکده بهداشت با اشاره به تلاش این دانشکده به منظور عملیاتی کردن تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک با مراکز آموزشی و دانشگاه‌های مختلف اظهار داشت: تاکنون با برگزاری چندین گردهمایی با حضور اساتید داخلی و خارجی، امکان بهره‌مندی از تجربیات بین‌المللی فراهم شده است.

دکتر تکیان لازمه دانشگاهی بین‌المللی را رقابتی شدن فضای آموزشی، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشجویان خارجی، یکدست شدن آموزش دانشجویان داخلی و خارجی، تشویق هیأت‌علمی به همکاری در مسیر بین‌المللی سازی، مشارکت بیشتر دانشجویان خارجی در همایش‌ها و رویدادهای بزرگ دانشگاه دانست.

وی با اشاره به تأثیر فعالیت‌های بین‌المللی در رتبه‌بندی‌های جهانی گفت: پروژه های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خارجی مقوله ای تأثیرگذار  در رنکینگ های بین المللی است.

معاون بین‌الملل دانشکده بهداشت به جشن روز بین‌الملل دانشگاه و برنامه‌های مشابه اشاره و تصریح کرد: این برنامه‌ها فرصتی برای معرفی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطوح بین‌المللی است ضمن اینکه با توجه به حضور هیئت‌علمی و دانشجویان خارجی در این مراسم به نظر می‌رسد امکان تعامل نزدیک‌تر آن‌ها فراهم شود.

 

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی

عکاس: جمشید ربیعی و حسین اکبریان
درج در سایت: پریسا افراشته

 

 

 

 


آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

نظر شما :
captcha
Close