کد: 1287-345400      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند   تعداد بازدید : 2395

جشن روز بين‌الملل دانشگاه /مدير كل ايرانيان خارج از كشور تاكيد كرد دستاوردهاي علمي ايران بيش از پيش در عرصه جهاني معرفي شود

سجادي ضمن تاكيد بر توانمندي دانشگاه در عرصه‌هاي بين‌المللي، از حمايت وزارت امور خارجه در پذيرش بيشتر دانشجويان خارجي خبر داد.

در حاشيه جشن روز بين الملل دانشگاه كه 10 اسفند 93 در موزه تاريخ علوم پزشكي كشور برگزار شد، سيد كاظم سجادي مدير كل ايرانيان خارج از كشور وزارت امور خارجه ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين جشن گفت: وزارت امور خارجه به عنوان حامي افزايش پذيرش دانشجويان خارجي درايران روز بين‌المللي دانشگاه را گرامي مي‌دارد و اميدواريم در كنار دانشگاه و وزارت بهداشت شاهد پذيرش دانشجويان بيشتري در سال‌هاي آينده باشيم.
سجادي با اشاره به برنامه‌هاي پذيرش دانشجو خارجي در كشور گفت: كارگروهي با مشاركت وزارت امور خارجه و وزارت علوم و بهداشت تشكيل‌شده و از سال گذشته تاكنون همكاري‌هاي مناسبي در اين زمينه از سر گرفته شده است.
وي افزود: بخش نظارتي براي اين كميته در نظر گرفته‌شده كه استانداردها، شرايط و امكانات مورد نياز پذيرش دانشجوي خارجي را مورد توجه قرار دهد و اميدوارم  پس از اين شاهد جذب دانشجويان بيشتري باشيم.
مديركل ايرانيان خارج از كشور، با اشاره به راهكارهاي افزايش جذب دانشجويان خارجي گفت: بايستي توانمندي‌هاي كشور در عرصه جهاني بيشتر معرفي شود.
وي افزود: در اين راستا، امكانات IT و فعاليت‌هاي مجازي بايد مورد توجه قرار گيرد تا دستاوردهاي كشور از طريق سايت به نمايندگي‌هاي خارج از كشور معرفي‌شده و آنان با ظرفيت‌هاي داخلي بيشتر آشنا شوند.


 

 

 

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی

عکاس: جمشید ربیعی و حسین اکبریان
درج در سایت: مهشاد فیروزپور

 
 
 
 
 

آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

 

نظر شما :
captcha
Close