کد: 1287-345416      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۰ اسفند   تعداد بازدید : 3253

دكتر محقق در حاشيه جشن روز بين‌الملل/ تعامل دانشجويان ايراني و خارجي بر جريان علمي دانشگاه تأثيرگذار است

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه بين‌المللي سازي و تدريس به زبان انگليسي را زمينه‌ساز ارتقاء اساتيد عنوان كرد و گفت: دانشگاه در جذب هيأت‌علمي جديد خود تسلط تدريس به زبان انگليسي را در دستور كار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومي معاونت بين‌الملل دانشگاه، دكتر محقق در حاشيه جشن روز بين‌الملل افزود: دانشگاه علوم پزشكي تهران تلاش كرده با انجام اقداماتي خود را بيش از گذشته در سطح منطقه و جهان معرفي كند.
وي از تدريس به زبان انگليسي در دانشگاه علوم پزشكي تهران به عنوان اتفاقي مثبت و تأثيرگذار در جذب دانشجويان خارجي ياد كرد و افزود: نتايج مثبت اين اقدام حاكي است دانشگاه بايد سال‌ها پيش از حركت در جهت بين‌المللي سازي، در اين مسير گام برمي‌داشت.
معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه بر تلاش براي ارتباط بيشتر ميان دانشجويان ايراني و خارجي دانشگاه تأكيد كرد و بيان داشت: اين تعامل بر جريان علمي و پژوهشي دانشگاه تأثيرگذار است و امكان تبادل اطلاعات و دانش را براي آنها فراهم خواهد كرد.
وي اضافه كرد: در دنياي امروز تبليغات و بازاريابي حرف اول را مي زند و به نظر مي‌رسد جشن روز بين‌الملل دانشگاه زمينه‌ساز تبليغ دانشگاه و معرفي توانمندي‌هاي آن به سفرا و نمايندگان كشورهاي خارجي خواهد شد.

 

 

 

خبرنگار: مهناز وحیدی

عکاس: جمشید ربیعی و حسین اکبریان
درج در سایت: مهشاد فیروزپور

 

 

 

 

 

آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 


 

نظر شما :
captcha
Close