کد: 1287-345434      تاریخ ایجاد: ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۱ اسفند   تعداد بازدید : 2453

دكتر جليلي، اعتباربخشي بين‌المللي را از مهم‌ترين برنامه‌هاي آموزشي دانشگاه در سال آينده خواند

معاون آموزشي دانشگاه در جشن روز بين‌الملل، در بحث آموزش دانشجويان بين‌الملل انطباق كريكولوم ها را ضروري دانست و بر تغيير برنامه‌هاي آموزشي برحسب نياز دانشجويان تأكيد كرد.

در حاشيه جشن روز بين‌الملل دانشگاه كه 10 اسفند 93 در موزه تاريخ علوم پزشكي كشور برگزار شد، دكتر جليلي معاون آموزشي دانشگاه، در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومي، گفت: با توجه به اينكه، دانشگاه علوم پزشكي تهران ازلحاظ آموزشي و پژوهشي جايگاه ممتازي در كشور دارد رقابت در عرصه‌هاي بين‌المللي را جستجو مي‌كند چون عرصه‌هاي بين‌المللي نيازمند كيفيت و حضور در بازار رقابتي هستند.
وي افزود: معرفي توانمندي‌هاي دانشگاه و فرصتي براي بازانديشي فعاليت‌هاي صورت گرفته از كاربردهاي مهم روز بين‌الملل دانشگاه است و مشخص مي‌كند تا چه حد به سمت هدف از پيش تعيين‌شده دانشگاه حركت كرده‌ايم.
دكتر جليلي ادامه داد: آموزش در دانشگاه بايد ازلحاظ كمي و كيفي به سمتي برود تا حضور جدي و پررنگي در عرصه‌هاي بين‌المللي داشته باشد.
وي برگزاري جشن روز بين‌الملل 93 را مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين مراسم نسبت به پارسال و استفاده از تجربيات سال گذشته بهتر برگزار شد. چون فعاليت‌هاي بين‌المللي دانشگاه هم رو به گسترش است امسال حضور پررنگ‌تري از مجموعه‌هاي بين‌المللي به چشم مي‌خورد.
وي در خصوص برنامه‌هاي آموزشي دانشجويان خارجي دانشگاه گفت: بحث اعتباربخشي مهم‌ترين هدف در بين‌المللي سازي دانشگاه است كه درواقع حفظ و ارتقاء آن موجب مي‌شود كه حضور جدي‌تري در آموزش بين‌الملل داشته باشيم.
دكتر جليلي بابيان اينكه، سهم قابل‌توجهي از فعاليت‌هاي دانشگاه در حوزه‌ي آموزش اتفاق مي‌افتد، خاطرنشان كرد: موضوعي كه در آموزش دانشجويان بين‌الملل دانشگاه با جديت دنبال مي‌شود بحث انطباق كريكولوم هاست. دانشگاه مجوزي گرفته تا توانايي اين را داشته باشد كه برحسب نياز متقاضيان بين‌المللي برنامه‌هاي آموزشي خود را تغيير دهد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مقدم

عکس: مهناز وحیدی

درج در سایت: مهشاد فیروزپور

 

 

 

 

 

 

آرشیو اخبار مرتبط :

 

 


آرشیو اخبار مرتبط در ساير رسانه ها:  

 

 

نظر شما :
captcha
Close